Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Eğitimin Amacı

Çok fazla markanın var olduğu rekabetçi bir dünyada şirketler, stratejik pazarlama planları ile markalarının orta ve uzun vadede güçlenerek var olmalarını sağlayacaklardır. Bu eğitimde stratejik pazarlama yol haritasının temel taşları ve tüketicilerin birbirine benzeyen binlerce ürün arasından markanızı tercih etmesini kolaylaştıracak marka yönetiminin kritik başarı faktörleri aktarılacaktır.

Eğitimin İçeriği

  • Stratejik pazarlamanın temelleri nedir ve nasıl yapılır?
  • Marka nedir ve nasıl konumlandırılır? Marka nasıl inşa edilir?
  • Ürün geliştirme, fiyatlandırma, marka kârlılığı, dağıtım ve kanal yönetimi, üretim hattından satış rafına süreç yönetimi
  • Tüketici davranışları, pazar araştırma, reklam ve iletişimin önemi

Kimler Katılmalı

  • Marka yönetimi ve kurumsal iletişim profesyonelleri
  • Firmaların pazarlama ve satış pozisyonlarında çalışan ve kariyerinde ilerlemek isteyenler
  • Mağaza, perakende ve finans sektörlerinde çalışanlar
  • Pazarlama, araştırma, marka yönetimi, ürün yönetimi ve satış alanlarında kariyer yapmak isteyenler

Not: TGDF Akademi gerekli hallerde eğitim tarihinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Bilgi almak istediğiniz tüm konular için akademi@tgdf.org.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz

EĞİTMEN