Covid-19 Sonrası Medya İletişim ve Pazarlama

Covid-19 Sonrası Medya İletişim ve Pazarlama

[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

 

COVID-19 Sonrası Medya İletişim ve Pazarlama Dinamikleri

 

  • COVID-19 sonrası şirketlerin sürdürülebilirlik ve sosyal sorumluluk ajandaları
  • COVID-19 sonrası medya ve iletişimde yeni dinamikler
  • COVID-19 sonrası trendler, dijital yayılım ve sosyal medya etkisi
  • COVID-19 sonrası şirketlere iletişim ve pazarlama önerileri
  • COVID-19 sonrası tüketici eğilim ve davranışları

 

Tarih: 20 Mayıs 2020 Çarşamba

Saat: 10.30 – 12.00

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]