Covid-19 Sonrası AB'ye Gıda İhracatında Riskler ve Fırsatlar

Covid-19 Sonrası AB'ye Gıda İhracatında Riskler ve Fırsatlar

[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

 

COVID-19 Sonrası AB’ye Gıda İhracatında Riskler ve Fırsatlar

 

  • Türkiye açısından Avrupa Türk etnik gıda pazarındaki fırsatlar neler?
  • Avrupa’da başarılı olmuş Türk markalarının tecrübelerinden nasıl yararlanılabilir?
  • Avrupa’da doğmuş Türk markalarının global pazarlardaki gelişimi nasıl seyrediyor?
  • Avrupa ev dışı tüketim sektörünün temel dinamikleri neler?
  • COVID-19 sonrası Türkiye’nin Avrupa pazarındaki fırsatları ve riskleri neler?

 

Tarih: 13 Mayıs 2020 Çarşamba

Saat: 14.00 – 16.00

 

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]